Saturday, November 7, 2009

抒发

接二连三的考试
把我压得透不过起来……
平时看起来淡定的我
内心的不安确是任谁也
无法洞察
---
第一张
扛龟
第二张
微扛
第三张
抑是如此
------
以前仅有的
自信
都被毁了
感觉自己好差劲
放弃吗?
不能
继续吗?
好累
探讨着原因
深夜
不停地反复思考
是不是
我太高估我自己了
抑或是
我根本都不在状况内?
朋友说:
也许我兼顾了太多东西
工作 学业
吃喝玩乐
把重心给分划了

有取必有舍

看来我需要一些
重新的
规划

加油吧 显通

7 comments:

  1. yeah brother...this is studying life... i think you could manage it well =) of course it's good to release your stress here... if you have any problem... just let me know... share it with me and i will see if i can help you or not ya... all the best...

    fufu from frankfurt

    ReplyDelete
  2. thanks bro, but i'm seldom on9 lately...555
    even want share my sadness & happiness to u also very hard...

    ReplyDelete
  3. 紧张的气息也充斥着整间
    仿佛知道明天就会死一样
    但 不甘心
    还想拼
    不希望没努力 就白白送命

    ReplyDelete
  4. add oil la, sometime u need to sacrifice something to get something. i just know this recently.

    ReplyDelete
  5. hehemy feeling now is just hope the time can stop~~~~~~~~~~~ anyway, tx winnie & birdie~

    ReplyDelete